lördag 13 november 2010

Träning


Har tränat för Daniel Forsback idag med Amadeus. Det gick hur bra som helst och jag är super nöjd.
Jättesnällt att Maria körde ner Amadeus till träningen och till mig. Det blir ju ändå några mil och en massa tid för henne. Jag uppskattar det väldigt mycket.

Jag var inte så nervös som jag trodde heller för att folk skulle titta på mig. I början var det ganska många som tittade men efter halva tiden hade de flesta gått, jag var ju ändå sista ryttaren, vilket var skönt. :)

Fick en hel del bra tips på hur man kan träna Amadeus att inte bara ånga på utan faktiskt vara i balans och vänta på ryttaren. Synd att jag inte rider honom så ofta bara. Men men.. Det var himla kul och jag hoppas jag kan vara med nästa gång Daniel kommer i januari.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar