söndag 3 april 2011

Kinkig


Idag har lilla prinsessan varit väldigt kinkig. Det hela började kl 6 i morse då hon vaknade och ville ha mat. Sedan vaknade hon kl 8 igen för mer mat och ännu en gång kl 9.30. Där efter var hon vaken och mer eller mindre ledsen fram till 12.30 då hon somnade. När H's bror med familj kom vaknade hon igen och fortsatte att vara kinkig. Inte för än jag satte henne i bärselen somnade hon och sover än, rekord för dagen 3.5 timmar e hon uppe i nu.
Jag var helt slut körd efter denna morgonen så jag sov lite jag också, känner mig dock fortfarande trött.
Trodde jag skulle klara lite mer än en jobbig morgon/förmiddag!
Har lite ångest över att H börjar jobba igen på tisdag, men som han säger måndagen ska passera först! :)
Älskar honom så mycket!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar