tisdag 21 december 2010

Hemma



Idag bestämde jag mig för att stanna hemma från jobbet. Det var väldigt jobbigt att sitta där och sen vara alert när vi var ute på besök.
Jag kommer troligtvis vara hemma i morgon också och sen har jag julledigt. Det ska bli skönt. Hoppas bara att H också kan vara ledig som jag. (oohh det där företaget!)

I morgon är det dags för besök hos Bm. Hoppas att allt fortfarande ser bra ut. Vi är ju i v 27 nu, 26+1. Och jag vet inte var tiden tar vägen, det är väl iof bra. Snart är han/hon här hos oss!
Vi fick datum och tid för föräldragruppen igår också. Två gånger i januari och en i februari Tror det blir bra.

Förresten så var vi och köpte julgranen i lördags. Tog en dålig bild med mobilen.



Går knappt att se något. Men vi är väldigt nöjda med den.

Nu ska jag sova lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar