torsdag 16 december 2010

Snökaos


Ojoj vad det snöat idag!
När jag vaknade hade det inte kommit något alls och jag blev lite besviken. Men när det väl var dags att åka till jobbet hade det kommit några centimeter!! Det är inte så att det tar flera timmar innan jag kommer i väg utan det brukar ta 45 min!
Sedan har det fortsatt mer eller mindre hela dagen.

Så här såg min bil ut när jag skulle hem.



Helt snötäckt!

Egentligen skulle årets sista ridning vara idag men Linda ringde och sa att ridläraren var insnöad så det blev inställt.
Det passade bra, jag var inte speciellt sugen på att köra ändå. ;)

Igor när jag körde från andra stallet tog jag denna bild över staden. Det var så vackert med solnedgången.




Magen växer också tycker jag. Dock är den väl fortfarande ganska liten men en del har faktiskt kommenterat att den blivit större. :)
Vi har nu gått in i v 26. Oj oj vad tiden går fort.

Nu är det dags för mat. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar