onsdag 24 mars 2010

Glömde lägga till igår



Att när Ammie ramlat av Bosse och kommit igenom banan säger hon till mig - Aldrig mer unghäst. Jag tittar frågande på henne... Så kommer hon på vad hon sagt och vad hon gjort. På lördag kommer ju bebban, bebban är ett år... Mycket mer unghäst än så kan det ju knappt bli.

För övrigt så har dagen varit allmänt pissig. Mitt humör har varit allt annat än på topp, kan inte förklara varför. Dock känns det lite bättre för tillfället då jag nästan precis kommit tillbaka från en inspektion, som gick bra. Har fått känslan om att personen jag besökte inte alltid är så trevlig men mot mig var han inget annat än just det.
Känns som att våren verkligen är här nu, solen skiner genom ett tunt molntäcke och det är 10grader varmt. Välkommen härliga vår!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar