tisdag 16 mars 2010

Moppe



Idag har jag varit hos Bosse. Jag och Alex red långa rundan i skogen. Härligt men lite halt.
Hästarna dumma sig lite vis bron men helt plötsligt så gick de bara över, helt utan problem. Vi blev båda väldigt överraskade och glada.
När vi nästan var hemma nötte vi en kille på moppe. Jag trodde de skulle gå bra eftersom moppen kom emot oss, men när den var ca 5 meter från oss, mellan mig och Alex, fick Bosse panik och skulle springa åt andra hållet. Då hände något kul. Killen på moppen tvärnitade och stängde av den så att jag kunde rida förbi. Bosse tyckte fortfarande att den var något obehaglig men de gick hur bra som helst ändå.

Henke har varit och hämtat sin "moppe" idag. :) han är i sjunde himlen!
När jag kom hem stod han i garaget och körde fram och tillbaka och gasade. Gud vad den låter.
Eftersom han körde den lite blev den varm så han kunde inte täcka över den, men nu har han precis varit ute och nattat den, dom han sa när han gick ut.
Helt otroligt!! :)




Saknar Oslo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar