fredag 19 mars 2010

Vilken morgon


Dagen börjar bra... Eller nej.
Jag vaknade av att H's klocka ringer. Min första tanke, va fan?!!?!! Min andra tanke, varför ringer den???!!! Där efter, STOR förvirring. Innan jag inser att det är min klicka son INTE ringt. HELVETE!
Nästa panik infinner sig när jag kommer på att, fan vi skulle ju samköra idag och ses kvart över sex, nu var klockan tio i sju! SATAN!!
Ringer min samåkningspartner och ber så hemskt mycket om ursäkt. Hon förstod och meddelade att hon kört själv, det förstod jag att hon hade jag hade gjort precis samma sak.
Nu, på med smink, kläder, håret i en svans, borsta tänderna, ner med maten i kassen och fram med frukost, vilket jag åt i bilen och sen iväg.
Nytt rekord 15 min innan jag satt i bilen. Ser förmodligen ut dör efter. ;)
Kommer ib på jobbet ca en timme senare än vanligt.
Precis vid dörren får jag ett SMS från en kollega som undrar var jag är.. Haha de har koll på mig. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar