torsdag 13 januari 2011

Bebis v 29+3

Har varit lite sur på Bebis idag. Den svarar inte när jag buffar på den. Jag tycker det är jättejobbigt och blir rädd att det ska ha hänt något.
Precis som en på jobbet råkade ut för förra sommaren. Dock vet jag inte när i hennes graviditet det hände.

För någon dag sen sparkade den flera gånger under dagen, av sig själv. Så det känns jättejobbigt när den nu inte svarar fast jag i princip buffat på den hela dagen. Det fungerade inte ens när H försökte.
Men nu har den bökat runder ett tag så allt känns lite bättre nu.

I morgon är det dags för första föräldraträffen. Ska bli intressant och se om det är något givande och vad det är för andra människor där.

1 kommentar:

  1. Jag läste någostans (vet ej vart) att den där som jag köpte (713) var kanon för att dämpa blonderat hår. Jag testade min igår för att dämpa de blonda slingorna och jag är SÅ nöjd :D Kram

    SvaraRadera