fredag 7 januari 2011

Fixat


Det blev Ikea igår! Jag blev så glad när H sa att vi skulle åka.
Vi köpte diverse saker till Bebis rum bl.a. en cool taklampa med fiskar, en byrå, nattlampa och handdukar. Går kvällen spenderades med att sätta ihop byrån och sängbord till oss. Idag har vi ställt i ordning i bebisrummet och tvättat kläderna jag köpte i Ullared. Det känns så härligt att det börjar ordna upp sug där inne, allt blir mer verkligt. Fast det sparkas och bökas i min mage mest hela tiden :)
Snart går vi in i v 30, det är helt sjukt. På ett bra sätt såklart.
Det börjas kännas lite halv tungt nu, det går inte att gå så snabbt och jag blir anfådd för väldigt lite och i bland så drar och stramar det i vänstersidan nere vid magen. Vet inte om det kan vara början till foglossning. Vet ju inte hur det känns.




Så fint lyser nattlampan, den skiftar även färg om man vill. Jag är jättenöjd, skulle gärna vilja ha en till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar