tisdag 18 januari 2011

V 30+1


Idag har varit en av de segaste dagarna på länge. Trodde aldrig att förmiddagen skulle passera. Kände inte alls för att träffa någon, prata med någon eller skriva något, inte göra något alls. Allt var bara tråkigt och segt. Men efter lunch gick det bättre och strax efter kl 15 var det dags för besök hos min BM. Allt såg och lät bra, precis som vanligt. :) bebis har börjat vända sig nedåt. Ryggen ligger på min vänstra sida och benen över mot den högra. Hjärtljuden låg på 146-152 och den var precis lika irriterad på "lyssnaren" som vanligt. Hihi
Har även hunnit med att besöka lusse-busen idag. Tror jag gjorde något konstigt när jag satte på mig skorna gör efter några minuter fick jag jätteont i bäckenet. Har det fortfarande faktiskt. :( hoppas det inte fortsätter.

Nu har vi även fått ännu ett datum att se fram emot innan Bebis kommer. Allt blev bokat idag. Den 12 smäller det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar