torsdag 17 mars 2011

Fel


Nähe, ingen vår här inte. Det snöar!! Vi har suttit och tittat på tv i ca 1,5 timme och på den stunden har det kommit massor med snö, det är helt vitt ute igen. Gissar på att det är en 2-2,5cm som fallit hittills.





Var på besök hos BM idag, inte min vanliga, men det gick bra ändå. (denna var mkt bättre än den förra jag var hos som klagade på att jag var tjock)
När jag satt där och väntade hade jag en pirrande känsla i magen och jag var liksom säker på att idag var dagen då allt skulle starta. Men inget hittills. Det var just detta som jag varit "rädd" för. Att nu när jag är hemma så tänker jag bara på att Bebis ska komma. Det är ju ändå ca 1,5 veckor kvar tills det är planerat... V 38+3 idag. GALET! och väldigt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar