torsdag 3 mars 2011

Förkyld


Ojoj vad förkyld jag är! Har varit hemma halva måndagen hela tisdag och onsdag. Idag var jag alltså tillbaka på jobbet, just nu känns de inte som det smartaste jag gjort i mitt liv. Fy fasen va jag mår skit nu.
Näsan och ögonen rinner, jag nyser mest hela tiden och är trött. Fan!
Tyvärr måste jag till jobbet i morgon då jag ska ut och titta till ett företag. Ingen av de andra har tid om jag minns deras kalendrar korrekt.

Bäst idag var lunchen hos S och hennes son N. Väldigt trevligt!
Hoppas att vi kan ses lite oftare nu när jag också ska vara "ledig".

Jag och M från jobbet var och tittade till en skytteförening idag. Ingen mötte upp oss men det gjorde inte så mycket. Vi hade kul ändå. Vet inte hur många gånger vi fick backa och hålla på innan vi kom hittade rätt. Trots att vi hade gps! Men jag har aldrig kört på sämre vägar! Det såg ut som att vi var de enda som kört där på flera år!
Kul hade vi i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar