måndag 24 maj 2010

Gårdagen

Överraskningen igår blev perfekt! H hade ingen aning om var vi skulle och när han väl förstod så blev han jätteglad och överraskad!
Kan verkligen rekomnedera denna plats och speciellt deras sparris-buffe! Vi var på Wrångarps gård.

Men det som gjorde min kväll var några ord från H.
I lördags hade vi nämligen ett par vänner på besök. De ska ha barn om ca en månad och den blivande mamma lider just nu av foglossning.
Jag förklarade för H att det är just sådant som jag är rädd för när det är vi ska få barn. Att han ska tycka jag är jobbig och bara tjatar bara för att han inte har någåt att relatera till. Han erkände att han tyckte just så.. att de kan väl inte vara så jobbigt.
Men så tillägger han att - du kommer bli den mest omhändertagna mamma i hela världen.
Sådant värmer något otroligt!
Visst kommer han garanterat tycka jag är jobbig men samtidigt tror och hoppas jag på att han kommer förstå.
Som sagt sådant värmer!
Tack babe!!



Kom på att jag kanske skulle tagit en bild innan vi ätit upp all mat. Men vi var verkligen hungriga.



Fyndig dukning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar