torsdag 20 maj 2010

Sommar

Känns som sommar idag. Varmt och härligt, dock ingen sol som är framme. Men det gör inte så mycket det är härligt ändå.

Igår när vi körde hem diskuterade vi om varför vi gör detta egentligten. Varför sitter vi och åker i totalt 1,5 timme till och från jobbet? Varför sitter vi "inlåsta" 8 timmar om dagen för att sedan komma hem och vara allmänt sura och vresiga för att gå och lägga sig och sen gå upp och göra samma idiotiska sak dagen efter?!! Var tjänar det till.. Visst man får lite pengar, betoning på lite, som man kan göra av med. Och?? Är det lönt? Nej!

Jag hoppas innerligt att jag en dag hittar något helt annat som jag verkligen vill göra varje dag. Just nu vet jag inte vad det skulle vara men jag hoppas att jag kommer på det... snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar