måndag 31 maj 2010

Usch


Jag vill verkligen inte jobba mer nu. Det är så tråkigt! Det enda jag tänker på är när jag kan åka där ifrån. Helt sjukt faktiskt. Det ska ju inte vara så. Man ska gilla sitt jobb, okej kanske inte varje dag men oftare än vad man inte gillar att göra det.
Jag vet inte vad som skulle hjälpa heller... Bara Ett nytt jobb eller en helt ny inriktning??! Jag vet faktiskt inte.

Jag bad till och med stallägaren om hon inte kunde fråga sin kompis om inte hon visste något.
Vadå desperat??!

Har varit istallet idag också. Var riktigt trött innan jag stack dit men det försvann efter lite chocklad, en rad bara!
Pratade lite med stallägaren som sagt och sa nog lite mer än vad jag borde. Så se om det stannar mellan oss.

I morgon ska jag till h-stad och träffa E. Vi ska gå en sakta runda i stan med tanke på hennes stora mage. :) och jag ska handla ett och annat till bröllopet Vi ska på i helgen. ;) V kommer bli sååå glad på lördag. Hihi

Nu, god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar