fredag 7 maj 2010

Lååång dag

Igår var det en lång dag. Jobbade över 10 timmar igår och sen stallet med hoppning.

Var i Alvesta med jobb på handläggarträff med resten av länet. Gaska kul men lite segt.

Hoppningen gick bra förutom näst sista hindret, efter att vi höjt det till 90cm. Då stannade han upp innan han bestämde sig för att hoppa. Det blev som en katapult och jag skjöts säkert en halv meter rakt upp i luften, fötterna lämnade stigbyglarna och allt. Men som tur va så landade jag med en duns i sadeln igen och kastade mig runt hans hals för jag skulle då jäklar inte trilla av.
Efter mig kom Maria och hennes häst gjorde likadant, tyvärr flög hon i backen. Men det gick bra.

På genvägen såg jag två älgar. De är så fina. :)



Härlig solnedgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar