tisdag 25 maj 2010

Mycket på G

Just nu är det så mycket på gång att jag blandar ihop alla dagar!
Upptäckte precis att jag dubbelbokat en dag nästa vecka. Attans! Men jag tror jag löst det, var ändå inte så sugen på den ena bokningen, den andra är mycket mer lockande.

För övrigt tycker jag att denna dagen går väldigt långsamt. Vet inte varför faktiskt, den bara gör det.

V ringde dock innan och undrade om H skulle på svensexan i helgen, och att jag i så fall kunde stanna kvar hos henne och se eurovision finalen. Det gör jag gärna.
vi brudar (iaf V..) får ju också ha det lite trevligt när männen är ute och roar sig.

Nästa helg är det ju dags för V och F att bli äkta makar... spännande...!

Ikväll ska jag till stallet och fixa. Tror det blir typ sista gången jag behöver mocka på heeeeela sommaren. Efter den 1 juni ska hästarna gå ute hela dygnet och äta
sig feta på gräs.


bjuder på en bild på söta lilla Trevita och hennes mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar