måndag 7 februari 2011

33+ 0


Ojoj vad tiden går! Idag går vi in i v 34. Förstår inte var tiden tar vägen.
Dagen på jobb har varit ganska stressande. Två intervjuer och två planerade besök med E. När jag väl kunde sätta mig vid datorn fanns där två härliga mail att ta tag i. Suck! Samtidigt var det meningen att jag och E skulle skriva rapport på dagens besök, samtidigt kallar en kollega på mig och vi börjar diskutera runt en fråga.
Mitt i allt detta kommer jag på att jag har högt blodtryck och bör ta det lugnt. Oj oj! Då bestämde jag mig för att tacka gör mig och bege mig till stallet.
Väl där möttes jag av denna syn...




Jag tror hästarna haft det kul i hagen idag. :)
Stallet får mig verkligen att slappna av, inget annat finns där och då.
Väl hemma väntade jag en stund på H, fixade lite mat och hamnade sedan i soffan. :)

När det gäller havandeskapsförgiftning kan man ju bland annat få flimmer/ljusblixtar för ögonen.
Nu i kväll har jag sett ljusglimtar på golvet. Precis som att det ligger glasbitar eller ljusdioder på golvet, när jag sen tittar en gång till är ljuset borta. Vad är det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar