torsdag 10 februari 2011

BM besök


Ännu ett besök avklarat. Men inte hos min vanliga BM då hon fortfarande är sjuk.
Jag gillade inte alls denna BM, kände det direkt när hon kom och hälsade. Sen hjälpte det verkligen inte att hon började kritisera min viktuppgång. Tillsaken hör att jag inte alls känner mig tjock eller direkt märker att jag gått upp något. BM ställde frågor som om jag äter mycket eller onyttigt, om jag äter även om jag inte är hungrig, brukade motionera innan graviditeten mm mm gör att sedan avsluta med att för graviditetens skull hat jag gått upp det jag behöver.
Jag undrar om hon själv är med på vad hon säger. Det enda jag haft i huvudet resten av dagen är "ät inte så mycket, du är inte hungrig"
Hur som det blir inget mer godis, trots att jag under hela graviditeten ätit betydligt mindre än tidigare, utan bara frukt.




BIG NO NO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar