tisdag 22 februari 2011

Shopping


Har precis kommit hem efter lite shopping med mamma och pappa. Jag o H ska på 30års fest till helgen med tema skog. Vad har man på sig då liksom??!
Fick lite panik på jobbet så var tvungen att försöka hitta något idag.
Till H hittade jag en grårutig flanell skjorta som passar bra. Jag trodde jag hade den perfekta outfitten till mig, i huvudet iaf, men när kläderna väl satt på såg det för jävligt ut!! Jag blev såå besviken. Efter ett tag hittade även jag en skjorta, får se om det blir den i slutändan eller om det blir något från garderoben. Har två alternativ.
I provrummet upptäckte jag att det inte är så lätt att hitta något som passar med en stor mage! Detta trots att jag tycker den, fortfarande, är behändigt liten. Så det blir nog inte så mycket mer shopping innan bebis är här. På gott och ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar