söndag 27 februari 2011

Helgen


30-års festen var väldigt lyckad. Tiden rann iväg och jag var inte ett dugg trött trots att klockan närmade sig tolv! Väldigt ovänligt nuförtiden. ;)
Dock begav vi oss hemåt runt tolv, det tog ändå ca 50 min att komma hem. Plus att H var på jobbet kl 7 på morgonen för att planeringen är värre än värst på det stället! (han är där även nu tex.)
Idag har vi inte gjort så värst mycket. Handlat lite mat, kört en runda och fixat mat. Nu sitter jag i sängen och tv är igång, men det finns inget kul att titta på. Eftersom vi inte gjort så mycket idag misstänker jag att det kan bli svårt att sova i natt och det kommer sabba hela veckan.

I morgon går vi in i vecka 37. Kan inte förstå det var tar tiden vägen??! Om två veckor slutar jag jobba! Sen är det bara att vänta.. Förhoppningsvis inte allt för länge dock.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar