torsdag 17 februari 2011

Avtackning



Har precis kommit hem från en trevlig avtackning av två kollegor. Sorgligt att de slutar, speciellt en av dem. Trots att jag inte jobbat tillsammans med en av dem så sörjer jag henne mest.
Kvällen började med biljard, "mitt" lag vann. :) därefter lite frågesport för tjejerna som ska sluta och senare gick vi till en restaurang där jag tyckte servicen och maten var sådär.

Även jag fick en liten present för giftermålet i helgen. ;) en jättefin vas/ljusstake. Ska ta en bild senare och visa.
Jag trodde inte att det skulle uppmärksammas så blev väldigt förvånad när jag förstod att presenten var till mig/oss.

Imorgon är det fredag och mamma, pappa, syrran med pojkvän kommer på besök. Ska bli kul och se hur de reagerar på mitt byte av efternamn och ring nr två! Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar