fredag 25 februari 2011

Ghs





Igår var det dags för den långa traditionen med besök på göteborg horse show. Tror det är 4 eller 5 året i rad. Dock var vi bara två av tre som brukar åka men i gengäld var det två nya och trevliga tjejer som var med!
Vanligen brukar vi åka på fredagen med biljetter till kvälls showen men för detta året blev det alltså torsdag och med showbiljett på förmiddagen. Vilket var väldigt lyckat!
Dels var det mindre folk och mindre trängsel samt att alla stånden var proppfulla med saker i alla storlekar! :)
Jag handlade faktiskt bara en sak och det var inte ens en hästsak. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på min mage men samtidigt bra för plånboken!! :)
En annan bra sak var att jag var hemma redan halv tio på kvällen. Vid de andra gångerna har vi kommit hem vid tolv tiden och då har jag varit den som kommit hem först, de andra har ungefär en timme kvar efter att jag kommit hem.


Här är mitt enda inköp. Tror den blir användbar även sen när bebis är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar