lördag 12 februari 2011

Orolig


Har knappt känt av Bebis sedan igår middag. Reflekterade inte över det för än i går kväll men trodde att det skulle ordna till sig mot natten. Den brukar ofta vakna när jag går och lägger mig eller går på toa. Men knappt något alls!
Nu på morgonen har jag hällt i mig en liter kallt vatten och legat på sidan i sängen, fick det tipset av en BM men inte mycket action då heller. Efter några min gick jag upp och satte mig i solen, tänkte att lite starkt solljus skulle störa den. Fick lite respons då, såg och kände att magen rörde sig lite. Men fortfarande inte så pass som jag vill.
Nu vet jag inte vad jag ska göra? Kontakta förlossningen eller bara avvakta??! Har ju inte direkt tid att vara på förlossningen idag! :( men måste man så måsta man.

Just nu känner jag att Bebis försöker trycka rumpan ovanför mina revben.

Usch hatar när det är såhär, detta är andra gången den inte gör som jag vill. Samt att vetskapen att en på jobbet förlorade sitt barn i v31 gör ju INTE det hela lättare. :(
Jag försökte få lite kontakt med H men han sover bara vidare...

Ooohh!!!!







Solen skiner utan för sovrummet det är väl än så länge det enda positiva med tanke på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar